EU projekt: Ulaganje u složeno digitalno rješenje


 

VAUČERI ZA DIGITALIZACIJU - Vaučer za složena digitalna rješenja (VSD)

Naziv projekta: Digitalni vaučer

Kod projekta: NPOO.C1.1.2.R3-I2.01-V5.0051

Ukupna vrijednost projekta: 4.953,00 EUR

Iznos koji sufinancira EU: 2.971,80 EUR

Razdoblje provedbe projekta: 01. rujna 2023. - 31. kolovoza 2024.

Kratki opis projekta: Projektni prijedlog se odnosi na vaučer za složena digitalna rješenja – planiranje resursa poduzeća - integracija modula za automatsko formiranje upita iz izabranih stavaka zahtjeva kod modula nabava
Softversko rješenje će omogućiti povezivanje sustava nabave čime će se ostvariti:
- Povećanje kontrole financijskog praćenja i upravljanja
- Pojednostaviti postupak od odabira dobavljača do generiranje narudžbi sa svim povijesnim podacima
- Automatizirati procese rada
- Povećati kontrola nad lancem opskrbe
- Povezivanje sa izvorima podataka i usluga - datotekama u Excelu i ostalim softverskim rješenjima koja se koriste u poslovanju

 

Doprinos: Projektom će se ostvariti postići značajan pomak u području digitalizacije poslovanja od postojećeg stanja (nedovoljna razina digitalne zrelosti, nedostatni kapaciteti za provedbu digitalizacije i digitalne transformacije poslovanja) ka željenom stanju (u potpunosti digitalizirano poslovanje u skladu s tržišnim potrebama). Doprinos projekta je vidljiv kroz ulaganje u automatizaciju poslovnih procesa – konkretno modula nabave.
Prijavitelj će riješiti problem nepovezanosti aktivnosti unutar procesa nabave (podaci nisu na jednom mjestu, nemogućnost generiranja izvještaja za potrebe analize, provjere i vođenja statistike cijene odabranih dobavljača).
Rješenje će omogućiti automatizaciju procesa što će značiti i povećanje razine digitalizacije poslovanja.
· Modul nabave – automatizacija poslovnog procesa kod unosa i upravljanja s dobavljačima.
· Navedeno podrazumijeva povezivanje podataka dobavljača poput povijest nabavnih cijena, broj faktura i iznos, primke.
· Navedeno također podrazumijeva automatsko generiranje upita u ponudu / narudžbenicu te automatsko generiranje izvještaja.

 

Kontakt osoba: Goran Šincek, administrator@metalis.hr

www.strukturnifondovi.hr

Operativni program